پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261558
ايران اسلامي قطعاً اقدامات رژيم صهيونيستي را بي‌پاسخ نمي‌گذارد
تاریخ انتشار : 1401/07/22 16:13:16
نمایش : 635
امام جمعه فارسان گفت: به‌صورت عيان مي‌بينيد رژيم صهيونيستي عليه محور مقاومت و به‌خصوص ايران و جهت‌دهي به اغتشاشات لجن پراکني و اقدام مي‌کند. ايران هراسي راه انداخته‌اند. ايران اسلامي قطعاً اين اقدامات را بي‌پاسخ نمي‌گذارد و مي‌دانند که ايران به وعده‌هايش عمل مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز 17 ربيع‌الاول ولادت با سعادت حضرت خمتي مرتبت حضرت محمد مصطفي صلي‌الله عليه واله و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق عليه‌السلام بر همه شما عاشقان و شيفتگان و همه مسلمين مبارک باد. جايگاه معنوي پيامبر اسلام اقيانوس‏ بي‏کران و عميقي است که قابل‌درک براي افراد عادي نمي‏باشد.
 
امام‌جمعه فارسان در مورد مسائل روز گفت: اگر چه زمينه بسياري از اعتراضات کاستي‌ها و ضعف‌هاي داخلي است که حتماً اين ضعف‌ها بايد گفته و جبران شود اما به فرموده رهبر انقلاب برخي مي‌کوشند با مغالطه و فرافکني نقش دشمن را کمرنگ جلوه دهند. اين طيف، هماره تلاش دارند نقش دولت‌ها و عوامل خارجي در بروز و همچنين مشارکت مستقيم آن‌ها در سازمان‌دهي اعتراضات اجتماعي در ايران و تغيير جهت حرکت آن‌ها به سمت منافع و مطلوب‌هاي مدنظر را منکر شوند و آگاهانه يا ناآگاهانه «توهم تئوري توطئه» را مطرح مي‌کنند.
 
وي بيان داشت: با استناد به برخي منابع انگليسي عوامل خارجي و به‌ويژه آمريکا چگونه براي بروز ناآرامي‌ها و اغتشاشات خياباني در ايران و تداوم آن‌ها برنامه‌ريزي مي‌کنند؟ طراحي اغتشاشات در واشنگتن توسط انديشکده آمريکايي «بنياد دفاع از دموکراسي‌ها» يا FDD که نقش مهمي در شکل‌دهي سياست خارجي واشنگتن در قبال ايران دارد انجام‌شده و نزديک به چهار ماه قبل از اغتشاشات اخير و در بحبوحه اعتراض‌هاي پراکنده به افزايش قيمت‌ها در گزارشي با عنوان «اعتراضات در ايران اوج گرفته، دولت بايدن مي‌تواند کمک کند» به دولت و مقامات آمريکا توصيه مي‌کند اين نوع اعتراض‌ها را جدي بگيرند و از آن‌ها حمايت کنند.
 
وي اظهار داشت: حضور فيزيکي برخي از عوامل بيگانه در صحنه آشوب‌ها، با وجود برخوردهايي که در موارد مشابه و در سال‌هاي قبل با اين عناصر شده بود، تاييدي بر اين مطلب است که چنين پروژه‌هايي به‌صورت جدي و با پذيرفتن خطر دستگيري نيز از سوي بيگانگان پيگيري مي‌شود. اختلال در صدور ويزا براي ايرانيان توسط سفارتخانه‌هاي اروپايي در ايران که بعضاً محل حمايت برخي از آشوبگران هستند بخشي ديگر از اين ماجرا است.
 
وي تصريح کرد: تعلل و تأخير عمدي و شبه عمدي در حفاظت از سفارتخانه‌هاي ايران در اروپا نيز جزئي از همراهي شيطنت‌آميز اروپايي‌ها برعليه منافع ايران است. درباره چرايي اين اقدامات؛ مي‌توان گفت: هدف از اين تحرکات اروپايي‌ها در نقش پليس بد، تأثيرگذاري بر محاسبات و رفتار ايران در مذاکرات رفع تحريم‌ها و همزمان گشودن پرونده حقوق بشري برعليه ايران است. هدف‌گذاري‌اي که نتيجه‌اي براي جبهه استکبار در بر نخواهد داشت.
 
 
امام‌جمعه فارسان به تحريم فرمانده انتظامي استان، منوچهر امان اللهي اشاره داشت و گفت: عصبانيت دشمن از سرداران ما و تحريم آنان نه‌تنها از جايگاه آنان کم نمي‌کند بلکه نشانه درستي و مؤثر بودن اقدامشان و البته مايه افتخار ما و بالا رفتن جايگاه و منزلت آنان است
 
وي افزود: به‌صورت عيان مي‌بينيد رژيم صهيونيستي عليه محور مقاومت و به‌خصوص ايران و جهت‌دهي به اغتشاشات لجن پراکني و اقدام مي‌کند. ايران هراسي راه انداخته‌اند. ايران اسلامي قطعاً اين اقدامات را بي‌پاسخ نمي‌گذارد و مي‌دانند که ايران به وعده‌هايش عمل مي‌کند و اين رژيم جعلي خوب مي‌داند که ايران با مردم عادي کاري ندارد و اگر اراده انتقام داشته باشد، قطعاً قلب اسرائيل مورد هدف خواهد بود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که تل‌آويو مرکز انتقام است
 
 
وي بيان داشت: اکنون البته زمان آن است که با بهره‌گيري از تجارب تلخ اين سال‌ها بخصوص حوادث اخير تشکيل جبهه رسانه‌اي محور مقاومت در داخل و در غرب آسيا و تسريع در حمايت از رسانه‌هاي داخلي بخصوص گروه‌هاي جهادي در اين عرصه و سرعت بخشي به تحقق شبکه ملي اطلاعات در زمره اقدامات راهبردي براي آينده است. آينده‌اي که نبايد چندان دور باشد. ديگر غفلت و کاهلي و سستي در اين ميدان پذيرفتني نيست.
 
وي اظهار داشت:  با توجه به ماهيت کار اين جنبش مجازي و روايت سازي وارونه آن از وقايع و رخدادهاي کشور و اين واقعيت که آن‌ها اين شيوه کنشگري را در آينده در قبال رخدادهاي مشابه هم تکرار خواهند کرد، در مواجهه با آن‌ها بايستي به چند نکته توجه کرد:
 
امام‌جمعه فارسان گفت: پايان دادن به استعمار مجازي کشور در حوزه پلتفرم‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي چون تلگرام، واتساپ و توييتر با حمايت از پيام‌رسان‌هاي داخلي و مجبور سازي شبکه‌هاي اجتماعي خارجي براي پذيرش قوانين کشور و عدم تبعيض در مواجهه با ايران در مقايسه با ساير کشورها. تلاش براي ارائه روايت‌هاي دست‌اول از رخدادهاي کشور از سوي دستگاه‌هاي مسئول. تقويت و تسريع در پاسخگويي دستگاه‌هاي مسئول در قبال عملکرد خود


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html